Zeilschool in winter

Een fotogeniek plekje in Huizen is de aanloophaven met zijn ophaalbrug.

Aside | Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

10 reacties op

  1. fr@nsmuthert zegt:

    Niets is zo bedrieglijk als een aangekondigde foto die niet in de bijdrage staat.

  2. stripman zegt:

    Witte zeilboten in de sneeuw…??

    • Beus zegt:

      @Stripman: Ik was net lekker bezig om de foto’s te bewerken en dit blog af te ronden toen de bel ging om twee uur. Vanaf twee uur tot een uur geleden aan één stuk door visite. Hoe meer je afgekeurd bent voor werk, des te meer ben je slachtoffer van bezoek. Ik heb in ieder geval niet te klagen over eenzaamheid. Jammer: niets te mopperen.

  3. lang niet gelezen, heb na lang aarzelen een nieuwe website gemaakt, je moet toch wat. kijk maar eens naar http//nuenmorgen.wordpress.com , ben daar te volgen. hoe gaat het?

  4. reinejragolo zegt:

    Beste Jacob,
    Ik heb een bericht gevonden op internet dat Rob op 27 juli in Delfzijl is overleden.
    Wat blijft is het WordPressaccount.

    Beste familie van Rob,
    Ik heb hem mogen ontmoeten bij het cabaret van Dubbelfout.
    Wat een feest..

    • Beus zegt:

      Beste reinejragolo: Wat een vreselijk bericht, waarvan ik niet weet waar het vandaan komt.
      Ik kan je hier mededelen dat ik nog vol levenslust ben.
      Jij bent toch de schoonzoon van Rob Roberti? Mijn ex-aangetrouwde familie.
      Eigenlijk weet ik dat wel zeker.
      Kan je mij berichten hoe dit bericht de wereld in is gekomen.
      e-mail-adress: beussukel@kpnmail.nl

      met vriendelijke groet van rob van beusekom.

Geef een reactie

